..Pics By Mia..

Alla inlägg under oktober 2010

Av Mia - 9 oktober 2010 18:37

Jag gillar jeggings men jag ogillar hur dom ter sig.

Det slår aldrig fel och fast man har sin storlek så kanar dom alltid ner över röven.

Är sååå trött på att behöva dra upp byxorna så fort man böjt sig ner eller suttit.


Snälla snälla jeggingsmakare.......gör hällor i brallorna så att man kan sätta ett skärp i....så slipper jag se ut såhär (visar ascracken)!!!!

 

För er egen skull så lägger jag inte upp ascrack bilden när jag böjer mig frammåt *asg*

Av Mia - 7 oktober 2010 09:45

Hade väldigt svårt att somna igår......så är det alltid dom få gånger som sambon inte ligger jämte.

Det va lite konstigt då jag inte riktigt va beredd på att det som hände igår skulle hända. När jag bad sambon kolla med VC vad hans magont kunde vara så räknade jag inte riktigt med att han skulle hamna på intensiven med en massa slangar i armen?!?!?!?!

  (Han skickade en bild igår när han hade tråkigt)


Men jag somnade tillslut men vaknade i sonens säng. Minns inte att jag gick dit nångång inatt bara.


Snart kommer min far och hämtar upp oss och kör upp oss tll Alingsås så att vi kan hälsa på sjuklingen.

Sen efter det så flyttar vi tillfälligt hem till min mamma och pappa så att det löser sig med barn- och hundvakt när jag skall jobba på fredag.


På lördag är det meningen att vi skall på sambons systers 40 årskalas....men är osäker på hur det blir med det nu.

Av Mia - 6 oktober 2010 18:33

Sambon har haft ont i magen ett bra tag nu...men inte tänkt så mycket mer på det. Men nu har han haft magsmärtor i några dagar också och idag så bad jag honom att kolla upp detta för det låter liksom inte så himla bra.

Har fick akut tid på VC och dm skickade honom vidare till akuten i Alingsås.

Ja, så nu ligger han där.....på intensiven, och kommer antagligen att bli där i ett par dagar.

Dom misstänker bukspottkörtelinflammation.....fast dock inte orsakad av en jädrans massa alkohol (då han knappt dricker nån alkohol överhuvudtaget), men kanske orsakad av gallsten. Men dom vet ju inte riktigt än så det återstår att se.

Imorgon skall dom röntga magen på honom iallafall och vi åker upp och hälsar på.


Får se hur detta slutar!!! :-(


Puss, älskar dig!!

Av Mia - 3 oktober 2010 21:15

....stans godaste kanelbullar!!!!!


Imorgon är det Kanelbullensdag......änne en ursäkt till att frossa!!!!!

På mitt jobb säljer vi givetvis dom absolut godaste!!! :-)

 

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards