..Pics By Mia..

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Mia - 16 oktober 2010 11:28

Han växer så det knakar vår illa lurviga vän Nelson!! :-)

 

 

 

Av Mia - 16 oktober 2010 08:38

 

Minus 6,2 grader ute denna lördagsmorgon. Brrrrr!!!!

Jag frös nästan muffen av mig när jag va ute i morse i bh och troser, och med bara en glesbygdskavaj på mig, och rasta hunden *asg*


Idag skall jag och dottern hem till min lillebror och hans sambo i Bua. Vi skall stanna tills imorgon.

Jag skall hjälpa dem att planera inför deras bröllop samt den alternativa bröllopsfesten som blir till våren/sommaren nästa år.

Det skall bli jättekul, är så glad för att brorsan skall gifta sig!!!


Dom kommer och hämtar mig och tösen strax innan lunch och det skall bli mysigt att planera, äta och dricka gott, umgås , sova över....samt att jag och dottern får lite kvalitetestid!!! :-)


Av Mia - 16 oktober 2010 08:31

Igår kväll va dottern på sitt första skoldisco. Jag va med och sällskapade med en annan mamma under kvällen som hade sin dotter där.

Tjejerna skutta stolt omkring i sina nya disco outfits och köpte godis och läsk och dansade runt.

Det va skolans femteklassare med föräldrar som fixat iordning detta disco och kvällen till ära hyrt in en Michael Jackson immitatör som uppträdde med tre nummer, mingel och signering......MYCKET uppskattat!!! :-)

  (Sorry...dålig bild när man fotar med iPhone i mörker)

Av Mia - 16 oktober 2010 08:23

Oftast så stör jag mig nåt så fruktansvärt på en hel del kunder på jobbet. Endel kan vara rent ut sagt elaka, endel är konstiga och andra jäkligt jobbia.....oavsett ålder.

Men ibland så blir man riktigt förvånad.

När jag kom tillbaka efter jobbet i tisdags efter att ha varit hemma på några dagar efter allt som hände med sambon så hängde det ett armband på mitt skåp med en lapp om att det va "Till Mia från en kund" :-)

Jag blev jätteglad och satte på mig armbandet direkt och nu har jag haft det på varje dag :-)

 

Jag är inte på nåt sett religös...snarare ateist...men jag gillar ikoner. Dom är väldigt fina och inger liksom ett lugn.....samt att det dom är snygga som inredningsdetaljer.


Jag frågade mina kollegor vilken kund det va som lämnat armbandet och då påmindes jag om en gång....för rätt längesen...som jag stått i kassan och beundrat ett likadant armband på en kund och gjort henne glad genom att påpeka detta. Och det va denne dam som nu lämnat ett sådant till mig!!! Så himla omtänksamt tycker jag!!!

Gulle dig...vem du nu är!!!!!!

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards