..Pics By Mia..

Alla inlägg under september 2011

Av Mia - 22 september 2011 08:47

Jag är nog världens dåligaste bloggare!!!!

Uppdatera...vad är det liksom!?!?!?!

Men det är som vanligt. Man bloggar intensivt ett tag....sen blir det bloggtorka. Och det är inte för att det inte händer nåt i mitt liv, utan mest för att jag inte känner för att blogga. Det blir mest att man uppdaterar lite statusar på FaceBook istället.


Så, vad är det som har hänt då? Nja, inte nåt sepciellt igentligen, mest vardagsbestyr som jobb, skola, dagis, PW rundor, simskola, VAB,  mamma och pappa har fyllt år, höströj i trädgården, deppat för att sommaren (vilken sommar?????) bara försvann på ett kick, kollat på nya resa till nästa år (som bara jag & sambon åker på).........ja, lite sånna saker.



Jag ogillar denna tid på året.....jag kanske gillar fina höstdagar....men jag känner mig inte riktigt hundra denna tid. Nu när hoppet verkligen är över att kanske få nån riktigt fin brittsommardag så längtar jag faktiskt till jul denna gång.  Annars är jag faktiskt lite anti julen (iallafall all stress som är relaterat till den runt om kring)....men iår blir det ju en väldigt speciell jul!!! Min lillebror och hans fina fru Cicci ska ju bli föräldrar för första gången....mina barn skall få en ny kusin....jag skall bli faster!!!! Jag fullkomligt längtar ihjäääääl mig!!!!! :-)

  (Här är min bror (och nybliven morbror) och hans fru (flickvän på den tiden) för drygt 7 årsen med liten nykläckt Emma)

 



Idag är jag ledig från jobbet då jag jobbar lördag.....och en sak jag är grymt glad för när det gäller jobbet är att jag varje måndag samt mina lördagar jobbar  i kallskänken istället för nere i butiken och cafe´t.  Det är grymt skönt med lite omväxling samt att slippa kundkontakten ibland...för ibland blir man jäkligt trött på alla konstiga människor som kommer in.




Nä, nu har jag bloggat nog...för denna gång!!! Jag kanske uppdaterar igen...om två veckor eller så!!! ;-)




   Mina fina!!!   

         














.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards