..Pics By Mia..

Alla inlägg under juli 2010

Av Mia - 28 juli 2010 19:11

 

Av Mia - 28 juli 2010 19:00

Väääääääldigt dålig uppdatering av mig....jag vet. Men jag har jobbat sent i drygt en vecka och varken haft ork eller lust att blogga. Inget speciellt har hänt iallafall liksom.

Idag va det första dagen som jag jobbade tidigt (kl 07) sen innan semestern....och under semestern  har man ju liksom stannat uppe ganska länge och absoluuuut INTE gått upp kl 04:45 som jag gjorde i morse. Usch va trött jag va....speciellt då jag inte kunde somna igår kväll.....låg och vred mig och vred mig i ett par timmar innan John Blund träffade rätt. ZzZzzzZZzZzzz


Imorgon är jag ledig och skall träna på morgonen.....sen skall vi upp en sväng till Alingsås.


Nu blir det Dagens Dita.....eller nä....här kommer först dagens Mia ;-)

 

Av Mia - 26 juli 2010 08:29

 

Av Mia - 26 juli 2010 08:19

Nä, har aldrig gillat måndagar....iallafall inte det senaste halvåret när jag märkt att hormoner spelar en ett spratt när det är "den där" tiden i månaden. På nåt sett tror jag fan att kroppen vet när det är måndag och skickar ut lite extra retliga måndagshormoner som gör att man typ vaknar sur och sen håller det på resten av dagen *morr*

Jag har iallafall varit på gymmet....va där redan kl 06:30 faktiskt....men det gick lite trögt idag då min ischias besvärat mig ett par dagar. Det ser nog rätt roligt ut när benet viker sig då det hugger till i ryggen och man skriker ut ett "aaajjjj"  när man går.



Nu har jag duschat, käkat frukost och sitter nu och kollar på barnprogram med barnen. Sambon sover....han har ju semester :-)

Sen är det dax att sticka till jobbet för det sena passet.


Två veckor kvar tills jag går på semester igen och tills vi åker till Grand Canaria!! :-)

Av Mia - 25 juli 2010 22:11

...en fröjd för både ögat och örat!!!!

Av Mia - 24 juli 2010 22:11

 

Av Mia - 24 juli 2010 21:55

Har såååååå ont i magen....men det visste jag ju att jag skulle få när jag vräkte i mig smöråstårta och sen marängtårta....sen har jag lite mensvärk på det också. Ska nog slänga in vetekudden i micron och sen låta den göra lite nytta på min mage. Jag ligger ju ändå här helt själv och jäser och då kan det ju vara trevligt med lite värmande sällskap iform av en vetekudde  :-)

Barnen sover och sambon är i Alingsås och ölar med kompisar från förr.


Mina föräldrar samt lillebrorsan och hans sambo va här idag och firade dottern.

Hon fick en ny kickboard som hon blev väldigt glad för.

Sen blev det som sagt smörgåstårta och marängtårta......allt egengjort givetvis :-)

 

   

  Det va gött....men som sagt....nu ligger jag här på soffan och straffas för min synd. Imorgon blir det gymmet.

.

.

.

.

.

Efter det lilla kalaset så tog sambon min cykel...la ölen i cykelkorgen...och gav sig iväg till tåget upp till Alingsås.

.

.

.

Nä, nu skal jag ta tag i den där vetekudden ch sen fortsätta mitt soffhäng.

Trevlig kväll på er!!!!

Av Mia - 23 juli 2010 08:46

 

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards