..Pics By Mia..

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Mia - 18 juli 2010 21:23

Semesterns sista dag har gått i piratanda.

Sonen har varit på sitt första barnkalas (storasyrran hängde på hon med)....inbjuden av sin bästa dagispolare.  Ett kalas med pirattema.

 

Alla barnen va så söta när dom iklädda piratmundering kom till kalaset.....men av nån anledning slängde dom av sig alla fina piratdetaljer när paketen delats ut *fniss*

Mitt i kaoset av barn och lek vart det korv och brödätning och skattjakt.

 

Sen va det  mer lek och lite tårta på det.

     

   

Kalaset slutade med en traditionell fiskdamm som resulterade i glittrande ögon :-)

Min son va iallafall supernöjd efter kalaset och va nog väldigt glad att få träffa några dagiskompisar och ha kul med dom.


Han va såååååå fin min lille pirat!!!

 



Mamma: Tusen tack för filmen på barnen idag.....fan va vi garva!!! Hade jag kunnat hade jag lagt upp den här i bloggen!!!! "SKAKA RUMPAN!!!!!!"



Tidigare månad - Senare månad

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards