..Pics By Mia..

Alla inlägg under augusti 2010

Av Mia - 31 augusti 2010 20:52

Mitt på dagen......en tisdag....bara en vanlig dag....kom det ett blombud till jobbet.

Budet frågade efter mig *glaaaaaaaad*

 

Tack kära sambo för dom jättefina blommorna!!!

Älskar dig!!!

Av Mia - 28 augusti 2010 21:00

Julen annonseras tidigare och tidigare för varje år känns det som!! *gillas INTE*

Detta såg jag i dagens GT:

 

HALLÅÅÅÅÅÅÅ, det är faktiskt bara den 28 augusti!!!!

*suck*

Av Mia - 28 augusti 2010 20:54

Har nog väldigt feta lår!!!???

Sambon och barnen härmtade upp mig på jobbet för vi skulle till Biltema.

När jag sätter mig i bilen händer detta:

 

*asg*

  

Av Mia - 27 augusti 2010 16:43

Kolla in....sambon i cykelmundering....riktigt sexigt ju!!!! ;-)

 

Hejja hejja...mot Mjörn Runt.....fast nästa år då!!

Av Mia - 26 augusti 2010 17:16

Otroligt gullig och söt kommentar från min 3 åriga son när vinden ute tog tag i honom:

"Himlen puttade mig mamma"

  

 

Av Mia - 26 augusti 2010 09:35

Tänk att jag alltid får för mig att klippa lugg under den årstid som är regnig och blåsig.

Jag trivs i lugg men jag ångrar mig varje gång jag klipper lugg då den alltid krullar och vågar sig såfort det blåser eller regnar ute. Det spelar ingen roll hur mycket jag stylar och plattar den liksom.

Så....varför klipper jag lugg då???? Ja du....jag vet inte....man känner väl att man behöver en liten förändring...eller nåt.

Nu är det iallafall gjort och den är ju fin såhär första dan....plattad och fixad. Men jg kommer antagligen ångra mig fett imorgon när den krusat till sig påväg till jobbet!!!

Pucko Mia.

 

        

Av Mia - 25 augusti 2010 22:00

Stackars lilla tös.

Dottern har pratat länge om att hon vill ta hål i öronen då många av hennes vänner har det.  Sonen sa att han också ville ha hål.

Idag va vi iväg och skulle fixa det....och vi gick därifrån med en son som absolut ångrade sig och med en dotter som storgrät och inte vågade ta hål i det andra örat efter att hon tycket det gjorde asont med det första örat.

Så nu har hon ett örhänge i ena örat.....och hon är jättesöt....men det vore ju finare om hon hade i båda!

Jag och dottern skall tillbaka imorgon för et nytt försök. Hon vill ju gärna ha i båda öronen givetvis...men det återstår att se hur det blir imorgon...annars får hon la nöja sig med ett!!??


Fortsättning följer...

Av Mia - 24 augusti 2010 15:55

Vi har inte bara 1 fartdåre i familjen....utan 2st.

 

Blodvite.

.

.

.

.

 

Omplåstrad.

.

.

.

.

 

Boven i dramat.

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards