..Pics By Mia..

Alla inlägg under maj 2011

Av Mia - 22 maj 2011 08:55

Igår va en stor dag för min lillebror och hans sambo som gifte sig efter 8 år ihop.

Rejält nervösa stod dom vid altaret i Stråvalla kyrka och lovade att älska varandra i nöd och lust!!!  

Dom va så fina att det faktiskt kom en och annan tår i ögat!!


Jag åkte ner till dem i Varberg i fredags för att påbörja allt det ätbara som det skulle bjudas på efter vigseln. I nästan 5 timmar stod jag i köket för att sen somna som en stock vid midnatt.....och då hade jag "bara" gjort iordning bröllopstårtan :-)

Kl 07 på bröllopsdagen gick jag upp igen och ställde mig i köket tills kl 11 för att fixa iordning resten :-)


Allt blev jättelyckat och brudparet värkade glada och nöjda efteråt.


Jag vet att jag varit sååååååå kass på att uppdatera bloggen....och jag kommer nog inte bli bättre  efter detta inlägget, men jag är ju bara tvunget att dela med mig av dessa fina bilder från deras härliga dag!!!

Så här bjuds det på en bröllops bildbomb!!! :-)




Brudtärnan och bästa vännen bättrar på sminket.

 

Brudtärnan fixartill sin klänning.

 

Mina älsklingskillar utanför den söta lilla kyrkan.

 


Nervösa!!

 

Mindre nervösa :-)



Brudparet och deras bästa vänner.


Brudparet och "the ride home". Brorsans tattuerare körde demi sin amerikanare och bjöd dem på champagne och chokladdoppade jordgubbar i bilen.

       



Snittar.


Tårtan (och lite annat gott).

 

   


Skära förta biten ihop!!

   

Efter fikat åkte vi iväg och fotade det fina paret vid en gammal väderkvarn.

 


   


Grattis Daniel & Cicci!!!! 

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards