..Pics By Mia..

Alla inlägg under maj 2012

Av Mia - 27 maj 2012 22:09



Här kommer lite bilder från vårat bröllop igår den 26/5-12

Fotona är tagna av diverse släktingar så som; min mamma, min kusin Elisabeth, min mammas kusin Siw, mia pappa, jag,  samt min nyblivna mans halvsyster Yvonne.



En liten stund innan vi åker till kyrkan!!

       


Mina kusiner Elisabeth och Micke utanför kyrkan.



Brorsan Daniel.

 


Nu kör vi!! :-)




       


Tjohoooo, han sa JA!!!!! :-)

         


Min egengjorda bukett!!! :-) 


Nu ska vi få åka finbil!!!! :-)

   


Hem till kalaset!!!! 

   

 

Mamma med kameran i högsta hugg!!! :-)


   


Min lilla brorson Alex!!!!

   


Den fina fina tårtan från mitt jobb!!! Tack Ahlströms!!!

 


God va den....den däringa tårtan minsann!!!

 


Väldigt god!!!!!

   


Min man och hans polare Johan!!!


Min mans arbetskollega och våra vänner Carina och Mikael. 


Ja.....sen på kvällen när sängen kallade fick man ta fram dammsugaren......

 

...för NÅN hade lagt en rejäl hög med kaksmulor i sängen!!!!! :-)

   



Det va en otroligt nervös och härlig dag!!!!

Den blev jättelyckad.

Emma hade dock feber, men kämpade på i värmen.......barnen va sååååå duktiga och såååååå söta!!!

En massa tankar gick även till min kära moster som i sista sekund inte kunde komma pga svår sjukdom.

Krya på dig Gun!!!!


TACK ALLA för att ni kom och förgyllde vår dag och tusen  tack för alla helt otroligt fina gåvor.

Tack till två av våra kära grannar för ERAN uppvaktning!!!

Tack Ahströms för tårtan och TACK kära arbetskollegor för er gåva!!!

Tack Thorbjörn (min brorsars tatuerare) för körningen med den fina Cadillacen!!!

Tack för alla lyckönskningar via sms och Facebook!!


Nu är jag FRU Mia Maria Helena Ingegerd Rydell Eriksson!

Av Mia - 20 maj 2012 21:29

                         

Av Mia - 13 maj 2012 19:19

     

Av Mia - 9 maj 2012 08:23

               

Av Mia - 1 maj 2012 21:29

                   

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards