..Pics By Mia..

Alla inlägg under juli 2010

Av Mia - 23 juli 2010 08:39

Redan fredag och första arbetsveckan efter semestern har gått supersnabbt.

Skall sticka iväg till jobbet såfort min far (och kanske mor) kommer för att pasa barnen tills sambon kommer hem.

Sen är det helg och lite kalas för dottern.....och sambon påbörjar sin semester !!!

Om två veckor åker vi till Grand canaria!!!!!!!   


Jaha...nu stacka ungarna ut....och jag måste fixa iordning mig.

Men först ska jag lägga upp Dagens Dita.

Av Mia - 22 juli 2010 23:26

Skall snart gå och lägga mig......krypa ner jämte min snarkande sambo...men först måsta nagellacket torka.

Har spenderat dom två senaste timmarna med att fixa till mina nya små skötebarn (ja...jag är ju gammal nagelbitare....en inbiten sådan....så nu när dom är långa och fina så måste jag ju sköta om dom små fina :-)).

Just NU är dom så här fina!!!

    Godnatt!!!!

Av Mia - 22 juli 2010 08:52

 

Av Mia - 22 juli 2010 08:42

...för det är tösesns födelsedag!!!!!

Min stora tjej fyller 6 år idag (herregud va tiden gått fort!!!!).

 

Det blev lite paketöppning vid frukosten.

   


I eftermiddag kommer barnens farmor och farfar och firar tösen och på lördag kommer mormor och morfar samt morbror med sambo och firar.

Barnkalas blir det när skolan börjat och då har hon beställt ett tjejkalas....tema PRINSESSOR såklart!!!!! :-)


Grattis på 6 årsdagen mammas älskling!!!!!

  

Av Mia - 21 juli 2010 08:29

Tänkte att jag skulle börja med en "Dagens" som jag hade i min gamla gamla blogg...där jag hade "Dagens pinuppa".

Jag tänkte köra lite samma nu, fast med en och samma pinuppa....nämligen den otroligt vackra Dita Von Teese.

Dita von Teese,  heter egentligen Heather Renée Sweet, född 28 september 1972 i USA, är en amerikansk burleskartist och fotomodell.

Så här kommer den första "Dagens Dita"

 

Av Mia - 21 juli 2010 08:22

Har sovit väldigt gott inatt, men känner mig helt mör i kroppen så här efter två arbetsdagar efter semestern. Man får så jäkligt ont i fötterna och benen  samt i ryggen efter ett uppehåll från jobbet, och det tar typ en vecka innan kroppen vänjer sig igen.

Jag är iallafall vaken, nyduschad....stegräknaren är redan på och jag sitter och käkar frukost....iform av en burk keso med äpple/päron/vanilj = såååå jäkla gött!!! :-)

  Ina: Här snackar vi MONGOFEJS!!!!! *asg*

Av Mia - 20 juli 2010 22:37

...vilket skämt!!!!! *asg*

Det har gått fyra veckor av diet och motion och så har det knappt hänt nånting!!??

 

Jo, liiiiite har ju hänt......jag har fått större röv!!!!!! *asg* Och röven är inte direkt snygg i mina träningsbrallor heller för den delen!!!!

Lite besviken är jag allt   .

Ja ja, men det e la bara att bita ihop och kämpa på. Jag lyckades ju förra sommaren så varför inte nu!!!

Det känns lite knas att inte komma iväg till gymträningen denna vecka då det blir så konstigt med mina och sambons jobbtider. Men det är som sagt bara denna vecka sen går sambon på semester och då kan jag hänga på gymlåset när jag börjar sent och när jag slutar tidigt kan jag gå efter jobbet....gött!!!

Denna vecka får jag nöja mig med powerwalks till och från Lerum station istället för att hoppa på och av tåget på min station i Stenkullen. Det tar ca 40 minuter att gå.

För skoj skull idag hade jag på mig stegräknaren hela dagen och när jag kom hem från jobbet nu på kvällen så stod den på 18 897 steg!!!!!!!! :-) Får se hur många steg det blir imorgon! Jag kan få ihop en hel del mer steg om jag norpar åt mig diskpasset på jobbet....för där springer man som en dåre bland tre "salonger" och stvå uteserveringar och plockar disk samt går ut med mat. Spännande!!! :-)

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards