..Pics By Mia..

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Mia - 9 oktober 2010 20:39

Fina fina Nelson, drygt 3 månader gammal.


 

 

  

Av Mia - 9 oktober 2010 20:25

Jag hade tagit ledigt från jobbet idag för att vi skulle åka till Vara och fira sambons systers 40 årsdag.....men pga vad som hänt med sambon och att han va tvungen att åka till sjukhuset för fler prover idag på sin permis, så fick vi hoppa Vara. Mycket tråkigt tycker jag för det hade vi sett fram emot.

Hoppas du hade en trevlig dag idag kära svägerska iallafall!?!?


Det har iallafall varit en underbar dag....vädermässigt....förrutom att det va lite ruggigt kallt i förmiddags när vi stora runt i Nolhaga medans vi väntade på sambons provsvar.

Jag tog senare på dagen tillfället i akt att gå ut på en efterlängtad powerwalk.

Jag hade iPhonen med mig för jag har bättre musik i den just nu än i iPoden...så jag passade även på att fota lite härliga höstbilder längs vägen :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

  Ett sånt här väder och med dessa färger är det enda som är positvt med hösten....jo, och tända ljus hemma på kvällen också förståss.

Av Mia - 9 oktober 2010 18:58

Sambon har fått komma hem på permission över helgen. Vi va dock tillbaka på sjukhuset idag då han skulle ta en lite prover.

Medans vi väntade på svaren så strosade vi runt i Nolhaga.

När vi kom tillbaka så va inte läkaren riktigt nöjd med provsvaren. Amylas värdet va fortfarande för högt.

På måndag skall han tillbaka för fler prover och är läkaren inte nöjd med svaret så blir han antagligen inlagd igen :-(

 

Av Mia - 9 oktober 2010 18:37

Jag gillar jeggings men jag ogillar hur dom ter sig.

Det slår aldrig fel och fast man har sin storlek så kanar dom alltid ner över röven.

Är sååå trött på att behöva dra upp byxorna så fort man böjt sig ner eller suttit.


Snälla snälla jeggingsmakare.......gör hällor i brallorna så att man kan sätta ett skärp i....så slipper jag se ut såhär (visar ascracken)!!!!

 

För er egen skull så lägger jag inte upp ascrack bilden när jag böjer mig frammåt *asg*

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards