..Pics By Mia..

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Mia - 26 september 2010 21:34

Idag va vi hemma hos mina föräldrar och firade deras födelsedagar.

Det bjöds på god smörgåstårta och gräddtårta :-)

Nelson fick givetvis följa med vilket betydde att han va tvungen att konfonteras med mina föräldrars tre katter :-)

En del skällande och lite väsande blev det *fniss*


 



Av Mia - 26 september 2010 21:08

Klockan är strax efter 21....det är tyst och stilla.

Sambon har gått och lagt sig då han skall upp kl 03:15....vovves sover med honom.

Dottern somnade för nån timme sen och jag kollar på filmen som just började på 4an.

Det är tyst och stilla.....värmeljusen myser upp rummet.

Men inne i barnens rum....i underslafen på våningsängen hör man små ljud....och lampan är fortfarande på.

 

Han sitter med sin legohelikopter och leker tyst. Han är trött som bara den...men han kan inte släppa sin nya helikopter :-)

Han somnar nog snart.....

.

.

.

....och ja, det är ett nattlinne han har på sig!!!!!

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards