..Pics By Mia..

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Mia - 8 september 2010 22:17

När jag ger en kund växel tillbaka på sin fika han köpt så råkar en (OBS!!! EN ) krona ramla rakt ner i våran dricksmugg. Herrn börjar genast söka efter sin peng och när han tittar ner i muggen säger han: -Oj, där ligger flera kronor!!

-"Jo ja det är våran dricks", svarar jag.

Kunden ser nu lite besvärad ut och jag ser på honom att han verkligen vill ha sin krona.

-"Ojdå, vänta lite skall jag hjälpa dig", säger jag till herrn och fiskar upp EN krona till honom!!!!

 


Såååååååå pinsamt.....för honom alltså......och absolut höjden av snålhet!!!

En funtad människa hade låtit den enda lilla krona ligga kvar i dricksmuggen!!!!

Av Mia - 8 september 2010 07:14

Känner mig som en gammal gammal kärring idag. Har ont i heeeela kroppen efter en natt i sonens säng. Han har ju inte riktigt så tjock madrass som jag har och som vuxen känns det som att man ligges direkt på golvet när man ligger där.

Sonen har haft växtvärk i natt så jag har legat och masserat hans ben för att lindra smärtan....då han vägrar Alvedon. Så nu är jag superstel och kan knappt räta ut ryggen när jag går (=gammal kärring).


Skall strax gå iväg och lämna dottern på skolan så den promenaden kanske mjukar upp mig igen.



Godmorgon!!!

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards