..Pics By Mia..

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Mia - 14 november 2010 21:57

Dom håller på att fixa ett promenadstråk på åkern/ängen/fd. häsyhagen utanför oss. En grävskopa har stått där ett par dagar och sonen blir helt lyrisk när vi går förbi.

Lyckan är förståss total när mammaMia lyfter upp honom på den och fotar lite :-)

 

Det är även på detta tilltänkta promenadstråk som vi brukar rasta Nelson på.....där iallafall sambon släpper honom lös så att han får springa av sig ordentligt.....och det gör han vill jag lova. Han blir helt tokig och springer, hoppar, skuttar och är bara allmänt tokig när han släpps lös på detta ställe.

  :-)

Av Mia - 14 november 2010 21:15

Sorry alla grannar och andra som bor ivägen för mina kvällspromenader.

Jag bara älskar att kolla in hos folk när jag går förbi....och det är ju så lätt nu när det är mörkt ute och det lyser så fint inne hos folk.

Men guuuud...tro inte att jag är nån fluktare!!!!!! *asg*

Jag gillar att kolla in stilen hos folk.  Man hinner ju kanske inte se så värst mycket....för jag stannar liksom inte till och glor in....utan kollar in så mycket jag hinner när jag går förbi :-)


Har gått två långpromenader denna kväll. En utan hund och en med hund. Känner dock nu när jag ligger i soffan och slöar att det värker i mina stackars gamla knän.

Fattar inte vad för slags konstig "förkylning" jag haft som enbart satt sig i lederna. Jag har ju kanske nyst lite också, men inget snor och ingen hosta....bara feber och värk i lederna!?!?

Imorgon skall jag tillbaka till jobbet iallafall!!! :-)


Nä nu skall jag vara lite kärring och kolla in del 4 av "Så mycket bättre" på tv4Play.

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards