..Pics By Mia..

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Mia - 11 november 2010 19:24

I bloggvärlden finns det liiiiiite för mycket av dagens outfittar (fittar....säger man så??!!)...och jag är vill liksom inte vara sämre. Tänkte bjuda på KVÄLLENS outfit.....kvällens feber outfit liksom:

 

Osminkat face

Stickad mössa

15 år gammal "glesbygdskavaj" (sambons)

...och givetvis raggsockar,

stickade av svärmor.

 

Och med denna outfit kryper jag nu ner i soffan med en kopp te och väntar på att Alvedonen skall trolla bort min feber!!!


Av Mia - 11 november 2010 18:31

Kolla in Bolibompas Minimello imorgon fredag.  Kan hända att ni får se en skymt av sambo och dotter.....hejjandes på Maja!!!!!! :-)

Av Mia - 11 november 2010 18:21

Han växer och frodas vår lille vän Nelson.

Från 3 kilos lilleplutt när vi fick hem honom - till 5 kilo rena muskler idag!!! *asg*

 

 

Av Mia - 11 november 2010 18:14

MammaMia är sjuk.

Febern har tatt henne i sitt grepp och gör så att hon har ont i varenda led i kroppen.

 

Jag har varit hemma från jobbet idag då jag va helt död när jag vaknade imorse. Jag jobbade hela dagen igår med feber.... jag knaprade Alvedon hela dagen och gjorde mitt bästa. Men dom sista timmarna sen va jag helt rödmosig i ansiktet och rejält trött.

Orkade inte med en sådan repris idag.....man är ju inte 20 längre liksom!!!!


Nu såhär på kvällen är jag återigen rödmosig och jättetrött och febern kommer krypandes. Det blir en hemmadag imorgon med!!!

Av Mia - 11 november 2010 18:08

Häromdagen kom det snö....igen.

Det va ju ett litet fjuttit tunt lager som kom för ett tag sen...men häromdagen så kom det ju nästan en decimeter och som fortfarande ligger kvar därute.. ..iallafall här i Stenkullen...och ungarna gillar det :-)

 

Av Mia - 11 november 2010 18:03

...brukar jag göra såhär med!!!!

 

*asg*

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards