..Pics By Mia..

Alla inlägg under december 2010

Av Mia - 2 december 2010 21:29

Snart är det jul :-)

 

Av Mia - 2 december 2010 21:14

Idag har det varit en ledig torsdag med feberfrossa, ont i lederna (IGEN!!!!) hosta och nysningar. Samma sak med sambon och ungarna är inte ångt efter med sina rinnande näsor och dotterns hemska hosta.

Men det hindrade inte oss från att julklappsshoppa :-)

Vi köpte även pulkor till barnen så det blev lite åka av när vi kom hem efter shoppingen!!! kallt, men roligt.....en stund iallafall!!! Brrrrrr!!!


Det vart roligare att vara inomhus och baka pepparkakor.....mina roliga pepparkaksformar kom ju med posten igår :-)

 

 

 

 

 

  

Av Mia - 2 december 2010 21:09

 

Måste vara nån närbild på nån del av en elefant!?!?  Eller????



NÄÄÄÄÄ...det är min torra och fnasiga hud på mina knogar!!!!

Jag är supertorr och spricker så jag blöder.

Samma visa varje vinter.

Man smörjer och smörjer, men det hjälper föga.

Denna bilden tog jag häromdagen.....idag är huden ännu värre!!! :-(

Jag är ingen vintermänniska!!

Av Mia - 1 december 2010 20:05

Min söta lilla almanacka har kommit!! :-)

 

 

 

Betsäll en personlig almanacka DU med!!!! :-)

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards