..Pics By Mia..

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Mia - 30 december 2010 23:51

Vi har inte ens kommit inärheten av vår nästa bokade semesterresa till Gran Canaria i Augusti förrän vi redan börjat tänka på vart vi skall åka nästa gång därpå!!!


Vår plan är att åka till Gran Canaria igen i augusti....resan är ju redan bokad.

Sen skall vi hoppas över en utlands semester år 2012 och spara pengar till en längre resa 2013....och då har vi nog kommit på att vi är sugna på  två veckor i Dominikanska Republiken. :-)

 

Vi brukar ju åka med Fritidsresor och dom har 15 dagars resor hit.

Hotell Bahía Príncipe San Juan

i Rio San Juan

  Nån av er som varit i Dominikanska Republiken???



Efter alla dessa dyra semesterresor blir det kanske att satsa på att skaffa hus!!

 


Eller??

Att köpa en massa härlig inredning är ju minst lika kul!!!

På riktigt alltså!!!! ;-)

Av Mia - 30 december 2010 17:41

Idag började jag min 4 dagars ledighet med en sovmorgon!!!

Jag låg och snarkade som bäst medans ungarna låg jämte i sängen och kollade på tv!!! Shit va skönt det är att inte ha några måsten på morgonen!!!

Sen när våra magar började kurra lite så gick vi upp och käkade frukost.


Efter frukosten så gjorde jag en mindre ommöblering och rensning i barnens rum innan sonens playdate kom för att leka hos en stund.


Sonen och hans kompis lånar varsin Iphone och fotar filmen dom tittade på :-)

 

Nån som kan gissa filmen????

 


Sen så fotade sonen sin kompis :-)

 


Av kompisens mamma (som jobber med smink och skönhetsprodukter) fick jag ett litet paket med lite produkter från Elisabeth Arden!!!

:-)

 



Imorgon skall jag börja min dag med sovmorgon igen!!!! Lyx!!! :-)

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards