..Pics By Mia..

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Mia - 2 juli 2011 21:42

Jag är en Cola Zero addict.....gillar smaken skarpt och man får en liten lagom dos av koffein.

Numer dricker jag Cola Zero allt mer sällan....men har istället bytt ut den mot Celsius Cola....med betydligt mer koffein i.  Har druckit minst en (och högst två) sådana om dagen nu i drygt en vecka och har alltid kännt mig lite konstig efteråt......lite halvyr och skakig.

Har i samma veva varit förkyld och inte riktigt på topp och igår mådde jag jättekonstigt efter min Celsius......lite mer yr och mer skakig.  Men idag på jobbet trodde jag fan jag skulle tuppa av och falla ner till golvet. Jag vart megayr och superskakig.  Stod jag still eller satt ner så snurrade allt runtomkring mig och mina händer skakade som asplöv.

Det är först idag jag förknippade dessa symtom med Celsiusen.......jag måste fått nån slags koffeinöverdos....typ. Det är typ VÄLDIGT mycket koffein i en Celsius....och det blir ju visst speciellt påtagligt när man inte är nån storkonsument av kaffe t.e.x

I en Celsius är det säkert lika mycket koffein som i tre koppar kaffe......och jag dricker kaffe eller  cola zero ett par gånger i veckan annars. Nu har jag kört Celsius flera dagar i sträck.  

Skall hoppa Celsiusen imorgon tror jag!!! För att kolla om jag mår bättre och om symtomen uteblir.  Annars får jag la börja dricka en halv burk om dagen.

   

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards