..Pics By Mia..

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Mia - 8 juni 2011 23:05

Tiden går så fort nu. Redan sommar och snart är den över och semestern förbi!! Gaaaahhhh!!! 

Idag va det sommarfest på sonens dagis....en slags avslutning men endå inte.

Barnen sjöng och det lite större barnen (inkl min son) som skall flyttas till en annan avdelning till hösten blev avtackade med ros och kort....vi fikade och barnens fröknar hade ordnat ett Barbapapa vernissage med barnens fina teckningar dom gjort under terminen .




Sorry, ni får vända på datan eller vrida på huvudet för jag vet ej hur man får filmen rätt!!!



   


Barbaflink

 

Barbapappa


Barbalala



   

Barbamamma

och min favvoteckning just nu!!!

 


Barbastark....uppochner!!! :-)

 


 




.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards