..Pics By Mia..

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Mia - 3 april 2011 21:37

Mitt söndagsnöje!!!!


   


 

Nä....okej, detta är bara fejk.

Hittade en kul app som jag spexar med lite bara!!!

:-)

Av Mia - 3 april 2011 18:46

Det har kliat i sambons fingrar ett bra tag nu.  Att få röjja i trädgården och börja påta i jorden. Och knappt han tjälen försvinna förrän han åkte och köpte grejjer för sitt FÖRSTA projekt iår:  staketuppsättning!!!

Vi har ju staket runt hela huset, det va bara ett hörn på framsidan som skulle upp nu så att vi kan stänga in hela huset...eller framförallt se till att inte Nelson smiter och sticker iväg när ytterdörr och altandörr står öppna i vår/sommar.

 

Av Mia - 3 april 2011 15:26

Idag har vi stått i kö........ganska långt fram i en låååååång kö!!!

 

Men INTE utanför Gekås.  Nä, vi köade för att komma in till den "berömda" barnloppisen i Lerum :-) Men jag kan lova att mammor, pappor, mor- och farföräldrar knödde med vassa armbågar likt en Ullaredhysteri.

Vi gillar loppis....men det här va mest blaha blaha faktiskt. Fyndade dock ett par Tretorn gummistövlar för 20 spänn som sonen skall ha som extra stövlar på dagis :-)

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards