..Pics By Mia..

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Mia - 13 mars 2011 20:57

Nä, det är bara jag, aka "MiffoMia" med ansiktsmask!!!! *asg*

 

 


 


 

Av Mia - 13 mars 2011 16:19

Sambon och sonen lekte men det slutade adrupt när sonen ramla in i en stor och hög vas vi hade i V-rummet med ett stort blockljus i.

Vasen gick sönder och sonen gallskrek så att blodet isade i mig.

Han blödde från två ställen i huvudet, från händerna och från armbågen och det såg otäckt ut först. Men det va ingen fara....bara pyttesmå skärsår igentligen, det va bara det att det blödde lite mer från dom i huvudet.

Dottern blev lite rädd när hon såg blodet som rann i lillebrors hår.....stakarn sprang in i sitt rum och satte sig under skrivbordet och grät :-(

Själv har jag lite ont av blod så jag vart helt svimfärdig när jag tog hand om lillkillen och vart tvungen att sätta mig ner och böja ner huvudet mellan bena.


Ja, det vart lite dramatik, men det va som sagt inte alls så farligt som det först verkade!!!!

Av Mia - 13 mars 2011 16:13

Ja, det e ju söndag igen och dags för sambons bakdag!!!! :-)

Idag blev det kanelbullar....och jävlar va goa dom va!!! :-)

  Mmmmm....känner ni doften!!!???!!!!

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards