..Pics By Mia..

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Mia - 6 november 2011 15:01

Här kommer lite bilder som jag flyttat över från min bildblogg från Blogg.se (som jag nu tagit bort).



                                                                                     

Av Mia - 6 november 2011 14:22

Jag ogillar portalen där jag har min såkallade bildblogg.......den känns liksom lite tråkig. Jag trivs bättre här.....där jag kan lukta på blommorna...... :-)

Jag kommer därför att göra om denna, min vanliga blogg, til en bildblogg istället. Jag kommer alltså i huvudsak lägga upp mina bilder här, men givetvis göra små vanliga inlägg också. Men eftersom jag är kass på att uppdatera i text så kommer jag att kalla det för min bildblogg istället!!!! OK???!!!!

Så dom bilderna jag har i min bildblogg på PicsByMia kommer jag att flytta över hit.....sen raderar jag den bloggen!!!



En bild säger mer än tusen ord!!

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards