..Pics By Mia..

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Mia - 13 oktober 2011 23:08

   


Detta är nåt vi bollat fram och tillbaka i flera år.....men alltid kommit fram till att vi inte är "giftas typerna" !!! Men NU har vi bestämt oss....för att bli det...."giftas typerna" alltså!!! :-)

Kyrka och tid är bokad och det känns helt fantastiskt......och helt overkligt *fniss*

Det blir ett vårbröllop och jag hoppas att körsbärsblommen står just i blom!!!!!! :-)

 


Det blir i liten skala med bara närmsta famijen samt ett par vänner. Vi vill inte ha nåt stort och flådigt!!!  Igentligen tyckte jag att vi kunde passa på att gifta oss när vi åkte iväg utomlands nästa sommar....bara jag och sambon. Men sen så tyckte vi att det skulle vara trevligt med ett litet bröllop....precis som min lillebror och hans fru  hade i våras.  Alldeles lagom!!!!

Det ska bli jättekul att planera och kolla klänning och ringar och allt annat......jag vet ej vart jag skall börja dock!!!!

.*#+ Mia Forever +#*.


iPhone fun!!!!

Nedräkning

Fråga mig

2 besvarade frågor

BLOGGEN

Bloggar jag diggar

Arkiv

Besökare

Foto: Mia Rydell

 

 

 

 

 

 

 

 

mums by MIA

       

mums by MIA

Upp & Ner

    Ätstörningar, två barn och ett jobb på kondis har format denna kropp!!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Translate Mia´s blog


Ovido - Quiz & Flashcards